W 63 punktach miasta zawisną billboardy z hasłem „On przychodzi”. Są one elementem kampanii fundacji „Vide et Crede”, która ma objąć miasta południowo – zachodniej Polski, w tym Opole, Poznań, Legnicę, Kalisz, Wałbrzych, Sosnowiec, Gliwice, Będzin i Rybnik.
Plakatów ma być 120. Mają przypominać, że adwent to czas oczekiwania na przyjście Zbawiciela. – Chcemy uświadomić ludziom, że Jezus już dziś przychodzi do każdego człowieka – mówi Piotr Pietrus z fundacji „Vide et Crede”, dodając, że ewangelizacja potrzebuje nowych narzędzi. – Musimy wyjść tam, gdzie toczy się życie ludzi. Nie możemy zatrzymać się jedynie za drzwiami świątyń, ewentualnie na szyldach w pobliżu kościołów – tłumaczy.
Pietrus zwraca przy tym uwagę, że to nie pierwsza wrocławska akcja wykorzystująca billboardy w celach ewangelizacyjnych. Z podobną mieliśmy do czynienia w lipcu tego roku. Tym razem jednak organizatorzy wychodzą poza Wrocław.